Font Size

SCREEN

Profile

Layout

Menu Style

Cpanel

Grupa Misie

Witamy na stronie grupy misie

Grupa Misie

Grupa Misie lkjklj lkj kjl

Bieżące sprawy

Wychowawczynie:  Barbara Leśna, mgr Aneta Kozyra

Realizowany Program wychowania przedszkolnego "Razem w przedszkolu"VJ.Andrzejewska,J.Wierucka wyd.WSiP

Dzień otwarty – pierwszy poniedziałek miesiąca od godź. 13:30- 14:30

 

Tematyka miesiąca

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNE

GRUDZIEŃ  2017

1. Wdrażanie  do  właściwego ubierania się zgodnego z porą  roku.
2. Zachęcanie do zabaw na świeżym  powietrzu jako  warunku  zdrowia  i odporności.
3. Zapamiętanie cech typowych  dla  zimy ; śnieg, mróz, zawierucha.
4. Kształtowanie przywiązania do  tradycji związanych ze Świętami Bożego  Narodzenia.
5. Zachęcanie  do udziału w akcjach  charytatywnych  na  rzecz innych  osób i zwierząt.
6. Rozwijanie umiejętności przeliczania oraz porządkowania  zbiorów.
7. Rozwijanie analizy  i syntezy słuchowej -  zabawy  sylabami.
8. Nauka piosenek  i pląsów.

PIOSENKA: ,,JUŻ  BLISKO  KOLĘDA’’
I. Gdy w  pokoju  wyrośnie  choinka ,
łańcuszkami  bombkami  zaświeci
Ref.  To  znaczy  że  już  święta
że  już blisko  kolęda  
Że   Mikołaj  przyjedzie  do  dzieci
hej  kolęda , kolęda .

II. Gdy  opłatek  już  leży  na stole ,
Pierwsza  gwiazdka   zabłyśnie  na niebie.
Ref.  To  znaczy  że już  święta
że  już  blisko  kolęda .
Że  Mikołaj  przyjedzie  do  Ciebie
hej  kolęda ,kolęda.

III. Gdy  upieką  się  słodkie   makowce’
i głos   dzwonka  z  daleka  zawoła
Ref. To  znaczy  że już  święta
że już  blisko  kolęda
I za drzwiami już  stoi  Mikołaj
hej  kolęda, kolęda

 

LISTOPAD  2017

1. Wdrażanie  do  właściwego ubierania się  zgodnie z porą roku.
2. Zachęcanie  do  zabaw  na  świeżym  powietrzu jako  warunku zdrowia  i odporności.
3. Zapamiętanie  cech typowych  dla  późnej  jesieni ; szarugi jesienne , słota        
4.Rozwijanie  umiejętności  przeliczania  oraz porządkowania  zbiorów .
5.  Kształcenie  umiejętności  uważnego  słuchania utworów  literackich.
6. Rozwijanie  analizy  i syntezy  słuchowej – zabawy z sylabami.

PIOSENKA   ,,DESZCZYK’’
I. Pada ,pada deszczyk pada,
deszczu już  za wiele ,
deszczu  już  za  wiele.
Pójdę  do przedszkola ,
bo  mi tam  weselej
bo mi  tam weselej.

II. Pożycz , pożycz  mi babuniu,
swego  parasola,  swego  parasola.
Chociaż  deszczyk  pada
 pójdę do  przedszkola,
chociaż  deszczyk pada ,
pójdę do przedszkola.

PAŹDZIERNIK  2017

1 .Tworzenie  miłej  i ciepłej atmosfery sprzyjającej  przyjaznym relacjom wśród dzieci.
2. Przestrzeganie zasad panujących   w przedszkolu.
3. Poznawanie  zmian  zachodzących  w przyrodzie  związanych z  jesienią – w parku , w lesie , w gospodarstwie domowym.
4. Kształtowanie  umiejętności  rozróżniania podstawowych figur geometrycznych  i nazywanie koła.
5. Wdrażanie do  udziału w zabawach  muzyczno – rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.

PIOSENKA  "OLA  I  LIŚCIE"
I.  Poszła Ola na  spacerek,
na  słoneczko na wiaterek.
A tu lecą jej na głowę
liście  złote  i brązowe 2x
II. Myśli  Ola – liści tyle,
bukiet  zrobię z nich za chwilę.
La ,la, la, la, la, la, la, la,
la, la, la, la, la, la, la, la.2x

 

WRZESIEŃ  2017

1. Wspomaganie dzieci w dobrym funkcjonowaniu społecznym ,budowaniu dobrego samopoczucia.
2. Kształtowanie  elementarnych  nawyków  higienicznych i kulturalnych.     
3.Zapoznanie dzieci z zasadami bezpieczeństwa na terenie przedszkola i poza nim.
4. Poznanie budowy własnego ciała , nazywanie poszczególnych części ciała.
5. Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.
 
PIOSENKA "WESOŁE  PRZEDSZKOLE"

I. Kiedy słońce świeci
i gdy deszczyk pada
idzie do przedszkola
wesoła gromada.
Tupią małe nóżki tupu tupu tup.
Rażno do przedszkola idzie mały zuch.
II. Klocki ,misie ,lalki
czekają od rana
uśmiechem nas wita
pani ukochana
Bawimy się w zgodzie zawsze ty i ja
Tańczymy wesoło hopsa, hopsa sa .


 

 

Podziękowania

    

Zajęcia dodatkowe płatne